Donnerstag, 9. Februar 2012

Music Thursday: Ya-Ha! "F.C.C."

(c) Yahamusik
Ich muss zugeben, als Ya-Ha! gestern dieses Lied spielten, fühlte ich ich doch etwas angesprochen ... außerdem ist es ein "Guten-Morgen-Hallo-wach-Song", der sofort gute Laune macht, so wie die Band selber, die einen grandios begeisterten Auftritt hinlegten ... seit dem 3.2. gibt es übrigens das neue Album "Immer & Überall" zu kaufen.

I remember seeing a lot of "Ya-Ha!"-stickers on the streets some years ago when their first album "Überdosis Du" was published, yesterday I saw them live - finally! And ... they were really great! Listen to my favorite song below - Good morning! If you like that song, check out their new album "Immer & Überall", just released six days ago.

Kommentare:

  1. LOVELY BLOG, GREAT WORK! WOULD YOU LIKE TO FOLLOW EACH OTHER?
    XOXO,
    FASHIONHYPNOTISED GIRL

    AntwortenLöschen

Liebe Leser, ich freue mich auf Eure Kommentare! ♥ Dear readers, I'm looking forward to your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...