Donnerstag, 1. März 2012

Süßer Löwer in Seligenstadt

Cafés in Prag, Cafés in Budapest, Cafés in München (hier und hier) und zur Abwechslung mal ein Café in Seligenstadt am Main. Süße Fachwerkhäuser gibt es hier - und süße Törtchen beim Süßen Löwer.



Prague, Budapest, Munich ... "Oh it gets so lonely when you're walking and the streets are full of strangers" So sometimes even Frl. Mueller has to head home for some chocolate and some cakes. Why not try some in Seligenstadt, a cute little city near the Main river? More pix of the cakes after the jump  


Meine treue Reisefreundin Eve hat mir in meinem Heimaturlaub dieses - im wahrsten Sinne des Wortes - süße Café gezeigt. Es ist nicht nur cool und modern aufgemacht, hier gibt es auch leckere Törtchen von ausgezeichneten Konditoren und Trinkschokoladenvariationen, die ihresgleichen suchen, und wie die "Winterschokolade" zur Jahreszeit passen. Sieht nicht nur lecker aus, schmeckt auch so!



One of my dearest friends with whom I've already been travelling to East Europe a couple of times showed me this little masterpiece of a pastry shop in the heart of Seligenstadt, a city near my home town which I visited over the holidays. Trust me, the hot chocolate and the cakes are even better than they look! And if you want to go for a walk after eating all of them, the city with its half-timbered houses in the city centre is just soooo cute!
 








Der Süße Löwer
Kleine Maingasse 2
63500 Seligenstadt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Liebe Leser, ich freue mich auf Eure Kommentare! ♥ Dear readers, I'm looking forward to your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...