Dienstag, 5. Juni 2012

9 little things I love via Instagram / June


Neues Schlachthofbronx-Abum "Dirty Dancing" /
listening to "Dirty Dancing" on repeat
Abschiedslolli einer lieben Kollegin /
chocolate lollies a dear colleague made

Mein neuer Schal, den ich auch als Haarband tragen kann /
new scarf, worn as hairband

Gerbera auf meinem Schreibtisch / flowers on my desk
Süßes Armband von Amsel / cute bracelet "made with love"

Meine alten Dunks werden wieder trendy /
old dunks getting fashionable again :)


Frühstück auf dem Balkon /
Breakfast on my balcony

Sonne tanken am Starnberger See /
Working on my tan @ Lake Starnberg

Woher weiß der Becher das nur? /
best thing I ever read on a paper cup

1 Kommentar:

  1. Sweetie u are so sweet! Can we follow each other? Kisses from Romania!

    FashionSpot.ro

    AntwortenLöschen

Liebe Leser, ich freue mich auf Eure Kommentare! ♥ Dear readers, I'm looking forward to your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...